Power BI – העדכונים החדשים שיעזרו לכם ליצור דו"חות מותאמים ל – Mobile בצורה קלה

בעולם בו המוביליות תופסת תאוצה, ואיתה הדרישה לבצע משימות בכל זמן ומקום, עולה חשיבות המכשירים הניידים ככלי עבודה. אפליקציית Power BI Mobile עונה על צורך זה ומאפשרת לנו המשתמשים לעקוב ולנתח את התוצאות העסקיות של הארגון בכל רגע נתון.

בשנת 2016 הוצגה לראשונה האפשרות לבניית דו"חות המותאמים למכשירים ניידים ב Power BI. באמצעות בחירה של הויזואליזציות המתאימות ומיקומן המשתמש יכל לבנות בצורה פשוטה פריסה של דוח המותאם למכשיר הנייד. במקביל, נותרה למשתמשים האפשרות להפוך את המכשיר הנייד לרוחב ולצפות בדוח באופן רספוניסיבי כפי שמוצג בגרסת ה – Desktop.

אחת לחודש יש גרסה חדשה לתוכנה, ולאחת מהגרסאות האחרונות ששוחררו ל-Power BI Desktop נוספו יכולות חדשות בהתאם לבקשות המשתמשים אשר שיפרו בצורה משמעותית את חווית בניית הדוחות לנייד.

אז מה נוסף ?

אמולטור טלפון חדש וגריד משודרג

  1. אמולטור הטלפון הותאם למכשירים ניידים מודרניים.
  2. הגריד הישן החולף בגריד עדכני: כל משבצת פוצלה ל-9 משבצות קטנות יותר, וכעת יש גמישות רבה יותר בשינוי גודל הויזואליזציות ומיקומם בגריד. לדוגמא, תיבות הטקסט תופסות כעת פחות מקום וניתן להוסיף מרווחים בין הויזואל.
  3. הגריד החדש ארוך יותר, ומאפשר להוסיף בדף יותר ויזואליזציות מבעבר.

Data Core

חלונית ויזואליזציות עדכנית

  1. הוסף שם לויז'ואל אשר מקל על מציאתו, וכך לעצב באופן מיטבי דוח למובייל בבחירת הויזואליזציות המתאימות ביותר
  2. הוסף אינדיקאטור נראות, המאפשר להבדיל בין ויז'ואל מוסתר ומוצג

Bench Mark

בניית שכבות של ויזואליזציות

בנייה ויזואליזציות בשכבות מאפשרת כעת למשתמש לבנות דוחות אינטראקטיביים. היכולת למקם ויז'ואל אחד על גבי השני פותחת אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות. לדוגמא, מיקום של ויז'ואל על גבי תמונה או שימוש בכפתור הצג/הסתר יחד עם Bookmark תיצור לנו דוח אינטראקטיבי אשר נראה חזותית טוב יותר.

עד היום, אפשרויות עיצוב אלו היו קשות למימוש, אך כיום היכולת למקם ויז'ואל אחד על גבי השני מאפשרת לנו להשתמש באותן טכניקות עיצוב בדומה לפריסת אינטרנט כדי ליצור דוחות יפים, אינטראקטיביים המותאים לנייד.

דוגמא למיקום ויזואליזציות מעל מסגרת תמונה

Data Core

אז מה שנותר לכם לעשות הוא להיכנס ב–View > Mobile layout   ב -Power BI Desktop  וע"י פעולות פשוטות של drag and drop ליצור דו"חות מותאמים למובייל בצורה פשוטה.

לפרטים נוספים, צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

דאטה קור , מומחים בבינה עסקית.

תוכן

רוצים לקרוא עוד? הנה עוד מאמרים דומים

תמונה לבלוג של power auto 1
מגמות החדשנות בעולם ההיי-טק הובילו להתפתחות מואצת של טכנולוגיות מתקדמות, כמו גם...
success-2917048_960_720
מגמות החדשנות בעולם ההיי-טק הובילו להתפתחות מואצת של טכנולוגיות מתקדמות, כמו גם...